Frida

Oj, har det blivit så mycket snö i Göteborg nu? Jag som ska dit imorgon och allt. Fina bilder hur som helst. Ser ut att ha varit fint väder idag.

Gunvor

Ojojoj så mycket snö ni har ni också.Riktigt vintrigt är det. Kul att få se hur vintern ser ut på alla ställen. Finfin triss!

Misswhatsit

En härlig triss med väldigt vackra vinterfoton. Favoriten blir nog den sista. Det glittrar så fint i snön.

Susanne

Oj, tror bestämt att vi har snötäckt hela Sverige denna vinter!! Det är inte ofta=)

Kram

Helena Kulle

Så mkt fin snö, vilken vinter vi fått, hela landet, underbart.

Ha en fin söndag.

/Helena

Xini Björnmamman Does Thailand

Så fint det glittrar hos dig!

Ha en bra dag!

Xini Björnmamman

Marie Carpe Diem

Lika soligt och gnistrande som hos mig :-) Mitten bilden gillar jag skarpt med skuggan som vilar lite tungt uppå.

Anne-Lie

Härligt med så mycket sol i bilderna!

wiper

Underbara bilder och jag gillar ljuset i dom och reflektionen från solen. Jag blir lyrisk ;)



Ha en fin söndag

kram

Lasseivomma

Fina snöbilder, den andra med skuggorna gillar jag.

DAHLARNA

Lyckliga ni som har sol idag! Vi hade det igår, men idag är det tyvärr genomgrått... Min favoritbild blir den mittersta. Ha en bra dag!

Ullie /Ulrica

Mycket snö, som på många ställen och sol. Vilket lyx:)

Hedwig

Jättefina snöbilder och sol dessutom. Den sista bilden med skuggorna är jättefin.

AngelPearls

Härlig triss -gillar lastpallen bäst..den kanske går att åka på nerför backen..Kram//Eva

Vella

Det är inte ofta det ligger ett så tjockt och fint snötäcke hos er nere i Göteborg antar jag. Fina bilder

/Vella

Jah Hollis

Vackra vinterbilder. Och spåren från nyårsfirandet är uppenbarligen kvar än. :-)

Shannara

Jättefina bilder, snöigt hos er med.



Tycker den sista bilden var lite speciell.



Jag har äntligen fått in mina bilder med...

vildhunden

Riktiga vinterbilder i din triss! :-)

Bibbi

Härliga vinterbilder. Min favorit är lastpallen. Gillar kontrasterna i den bilden.

/Bibbi