Fototriss/På Spåret






I en stad som Göteborg kan mycket vara "På Spåret". Jag har valt bilder från i somras, bla från Kulturkalaset då alla går på spåren. Det är inte alltför sällan det händer olyckor, men ändå vill vi behålla våra "Goa SpårVagnar".
Fler På Spåret bilder hos Fototriss.
KriBo

Rolig triss den gillar jag!

Mattias

Härligt sköna Gôteborg :-)

Cecilia Artista

Ja det finns många spårvagnsspår i Göteborg. Lite jobbigt ibland när man ska korsa dem om man inte är så van. Fin triss!



Idag har jag också spårvagnar men hängande sådana. Det blir lite lättare att gå i stan då!

Monica

Kul triss, saknar spårvagnarna här i Stockholm.

wiper

Nu längtar jag verkligen till Göteborg som var min hemord i många år. Älska spårvagnar. Vilken snygg limousin.



Hoppas din söndag är bra

kram

Bildgatan-Avsändare Margareta

Vilka härliga "på spåret" bilder. Jag som tycker om Göteborg gillar att se igenkännande bilder därifrån och jag håller också med om att spårvagnarna måste få vara kvar, trots att jag inte nyttjat dem speciellt många gånger.



En fundering på huset som syns i mittenbilden, kan jag ha gift mig där en gång i tiden? =)

Susanne

Åh, vilka härliga bilder!!!

Monkan

Ja de där spåren och spårvagnarna, såå förvirrande och man vet aldrig åt vilket hålla man ska titta :-) men absolut charmiga. Favorit i trissen är sista bilden, lite San Francisco-känsla liksom :-)

Jah Hollis

Fina trissbilder. Respekten för spårvagnstrafiken kanske inte är den bästa. Första bilden i mitt bidrag är en annat exempel.

Pialotta

Här har du verkligen fått till bra bilder för temat.. gillar allt bara så du vet.. men det vet du ju, jag viskar ganska så ofta;-)

Mona

Känner igen vyerna. Gillar perspektivet på sista bilden. Jag hade ju tänkt ta spårvagnar till ABC sist, men jag tyckte inte mina bilder dög.