Halloj världen! /Inger

Randigt är roligt! Fina bilder.

Monkan

Väldigt randigt och snyggt med ett tema i temat. Den första är min favorit, en av de coolate i veckans Fototriss tycker jag.



Och grattis på årsdagen bloggen! :-)

Maigiz

Jag gillar dina bilder. Den första är bäst tycker jag.

Mona

Häftigt randiga bilder! Är mittenbilden från idag? Jag tycker den är riktigt vacker.

Regina

Great one Christina!

cat

En jättefin triss! Första bilden är urläcker:)

wiper

Sjutton vilka bilder wow! Du är suverän.



Ha en fin dag

kram

Nettan

Väldigt fina bilder du visar upp.

Härliga ränder!



Ha det så gott // Nettan

veronica-ifokus

Härligt sammansatt triss men staket, snyggt!! =)

Louise Alexandersson

mitten bilden är min favorit.



Ha en bra dag

Hälsar Louise

www.louisealexandersson.se

http://louiseigoteborg.blogspot.com

Jah Hollis

Väldigt fina randiga bilder. Svårt att välja en favorit. Mittbilden kanske, eller den nedersta, eller den översta... :-)

Majsan

Fantastiska bilder!! Det går inte välja favorit.. de är lika fantastiska, alla.

Ina

Suverän triss, gillar speciellt den nedersta.