BlossomFlowerGirl

I love this photo - wonderful shot.

Enjoy your weekend.

Cheers.

<a href="http://melbournedailyphotodaily.blogspot.com/">Melbourne Daily Photo</a>

Tammie

this is wonderful!

AngelPearls

Underbar bild! /Eva

Viola

Verkligen en fin bild, alla påfågelns färger framträder perfect.

Bilder framkallar ofta minnen. Jag är delvis uppväxt

i slottsmiljö och där fanns det påfåglar.

Jag ser framför mig två stycken, med uppfällda stjärtar och ilskna och ville visa vem som var vackrast och starkast. Vilken bild det hadee blivit om fotografen hade varit lika duktig som du.

Kram Viola

Viola

Ovanstående gick visst lite för fort. Stack iväg, vet inte hur kommentaren blev så tokigt skriven. Ber om ursäkt.

Viola

Eileen

Wonderful shot! Love the Peacock and the Roosters

Mona

Det blev en härlig färgstark bild! (Jag har inte hunnit ladda in mina kort än.)

Helena

This is a great shot!