Tema Fredag/Halv


Tema Fredag vill se Halva ting. Min Halva kommer ifrån Cypern sommaren 2009. Varje morgon under en vecka
gick jag upp för att se det vackraste i soluppgångsväg jag någonsin har skådat!
mimmi

Woow .. vilken läcker bild du hittade till detta tema:) jätte snygg

Pialotta

Underbar, underbar.. behövs inte fler ord:-) ha de gott denna danshelg:-)

LottaM

Vackert ...

Vintern är fantastisk, soluppgång från nio till fyra ... (av Jan.Olof Persson)

Ha en trevlig helg!

LottaM

gör ett ytteligare försök att kommentera.

Ett vackert foto.

Ha en treblig fredagkväll!

cat

Helt otroligt vackert!

Camilla-Bilder Av Livets Lust

..å jag har en halv sol i en nedgång på min blogg!

S

Jätte vacker bild!

@nemonen

Dessa soluppgångar visst är de vackra och du har lyckats fånga den ypperligt bra.

carina/sinneskatten

Åh säger jag bara, underbara tanke att kunna stå där och bara njuta utan att se ut som en påpälsad mumie.

Mona

Perfekt, och dessutom mycket vackert, bidrag på temat!

Ladyinblue

Den bilden var jättefin. Kanon!

Tack för kommentaren hos mig också.

Agneta

Vilka härliga färger!

Matilda [myphoto.blogg.se]

Jisses, så otroligt vacker bild! :o Grymt!

Och grattis till din blogg!

Marie Carpe Diem

Ja dessa soluåågångar är verkligen fina. tack för att du delar med dig :-)

Jah Hollis

Det ser fint ut. Och havet verkar alldeles stilla.

veronica-ifokus

Mmmmm jag njuter trots att den är halv!! Riktigt snyggt foto!!!