Mona

Visst fick vi fina bilder den dagen! Snygg linje och härliga dramtiska moln.

Jag brukar aldrig publicera min bild förrän jag vet att Mr Linky kommit upp. Nu gjorde jag det för en gångs skull, men ingen Mr Linky har kommit än...

Anna ..dansar in

Oj...jag tar en sväng med långfärdsskridskorna här..himmel så inbjudande..du är lite galet bra med kameran..

Coffeedoff

That looks so cold!

Marie Carpe Diem

En kanon is för isdans ;-)

Spiderdama

Herlig og vakkert bilde;-)

Ha en god kveld!

Ladyinblue

Här var det fruset vatten, härligt för vinterns aktiviteter

Artlover

Det ser isigt ut. Man leds in i bilden av stolparna, och som förstärker djupet också.

Shannara

Härlig isbild, men hu vad kallt!

Joe Todd

Great photo looks cold

Denise

Hej, jag använder Google översätter. Jag hoppas att det inte finns alltför många misstag:) Jag tyckte ditt fotografi mycket. Jag tycker naturens mönster i isen fascinerande. Great fotografi i alla avseenden.

Martha Z

A cold and frozen world, very different from my own wet and windy world.

Helena

Very beautiful, even though it looks freezing cold!

J Bar

That's an interesting sight. Quite unusual to me.

Eileen

It is a beautiful shot and looks very cold. We are starting to have a thaw now. It won't last long though.

Dimple

Neat photo! I like the lines. The amount of ice is amazing!

Regina

Wow. Amazing scenery!

Mama Zen

That looks seriously cold!