FOTOTRISS / Ett Två Tre / Tävling!!







Längesen jag var med här och nu är det Jubileum och det kan jag inte missa. Temat är ETT TVÅ TRE och det tolkar jag på två sätt. Det första syns mer tydligt i bilderna och det andra är att ETT TVÅ TRE så är vi mitt uppe i denna ljuvliga sommar, med allt vackert i naturen. Jag njuter. Glömde bort att det är ju tävling också och vinst blir det från photowall.se och fler TRISSAR ser du hos HELENA på FOTOTRISS.
Marie Carpe Diem

Vackert som alltid då du är bakom kameran :-) Hoppas allt är bra med dig och att ni trivs i nya "lyan". Kram från Mie.

Carina@PocoLoco Creativo

Makalöst underbart!

Anne-Lie

Så himla läckert med dessa blommor!

Ma.links

Härliga blombilder.

Ann

Fint och den sista bilden är väldigt vacker

Lena

Underbar triss!



Ha en skön kväll!



/ Lena

Pialotta

Vackra vackra Sommarblomster i dina bilder.. så himla bra fotograferat;)

Maria G

Underbart vackra sommarblomster i din fina triss!

Ha en fin kväll!

Mona

Ljuvliga blomster! Håller tummarna. Jag får nog skippa tävlingen. Har inget som passar och platsar tycker jag.

LissenTo

Jättefina bilder Christina, med sommarens färgprakt som man blir så glad av :-)!

Ha en härlig måndag. //Lissen

Cecilia Artista

Så vackert, färggrant och blommigt! Njuter!

Solvarma Irene

Hej Christina!



Vacker blomtriss.



Ja jag tänkte just härom dagen att det var länge sen jag "hörde" något från dig, men å andra sidan så är jag inte så flitig att kommentera just nu, har fullt upp med annat.



Må gott, önskar Irene

@Receptomaten

Sommar och soliga blommor ger bra triss. Tack för titten :)

Kerstin

Härlig triss Christina och kul att se att du är med igen. Kul med nytt boende, hoppas att du kommit i ordning. :)

Ha en fin måndag.

Janne

Fina blommor i fina färger.

Johanna (en liten paus)

Ursnygga bilder med härligt skärpedjup !!!

BigMama/Lotta

Det är verkligen kul att se alla variationer på trissen. Dina bilder är väldigt vackra. Bra triss!

Nina Xi

Underbart vackert fotat! Gillar speciellt sista bilden!

Jah Hollis

Fin triss och vackra blomster.

Bengt o Karin

Stina- vilka vackra bilder du ger oss. Tänker på dig!!