Aileni

Gena beat you to it.

Janne

Det är som förr när jag tog bilder med (Vanlig)kamera. Det kan bli härliga bilder i s/v.

Denna bilden var bra tycker vi.

Anne

Virkelig et spennende bilde, og den seilbåten virket jo så stor :-) virkelig et flott utsnitt var dette.

Marie Carpe Diem

Maffigt och snyggt!

RuneE

En fin stemning fra et seilskip. Det er noe eget ved slike skuter.

Evelyn

Nice one for monochrome

Daniel

Kolla in min blogg http://veckansorfil.blogg.se ...eller inte.jag bryr mig inte,eller jo...det gör jag. jag sitter ju här och skriver ut kommentarer. eller gör jag det? äh,vi tar en öl tillsammans och kollar på FightClub istället...

Kilauea Poetry

This is lovely..I especially like the mono of the sky with your subject- fantastic!

John McDevitt

Lovely shot. Love the contrast and the geometric lines and shapes.

Mona

Underbara kontraster och linjer. Vackra silhuetter mot den fina himlen.

Spiderdama

Så vakkert! Jeg digger å ta bilder av seilbåter. Flott bilde:-)

AngelPearls

Härliga bilder! Ha en fin dag!!//Eva

Anonym

I've just come from a photo of white rigging, and now you show me all these dark ropes - great contrast against the sky.