Ovanlig


I helgen var jag och mina döttrar i Stockholm och turistade. Skansen och Skansenakvariet var häftigt. Hade aldrig varit där förut. Krokodilen är ju rätt ovanlig på vår breddgrad, så det blir mitt bidrag till TISDAGSTEMA.
anemonen

Ja den är ovanlig och den är imponerande. Jag skulle inte vilja möta den vid något badvatten. Tur att vi inte har dem i vilt tillstånd i Sverige. Ett bra val till temat.

Eva Trillian

Ovanlig, och vi är tacksamma ;)

Hanna

Inte är den vacker och jag ryser lite när jag ser bilden. Du har dock fångat den bra och kul att även vi här uppe i norr får chans att se en krokodil :0)

Beppan

Inte någon jag skulle vilja träffa på i det fria... Hu vilken best!! Snyggt fotat i alla fall :-)

Anneli - A'la Foto

Ja, det är den men tydligen inte så ovanlig som tema när det gäller ovanligt! ;O) Fantastisk bild!! Den ser rätt läskig ut måste jag säga!



Ha en skön dag!

Marit Johansson

Ja tack och lov är den ovanlig här hos oss, häftig bild!

Annika

Är glad att den inte tillhör vanligheterna i våra vattendrag :-) Han ser nästan lite konstgjord ut.

SigridfraEnget

Vacker är den inte,- men kul bild!

Erik Semlan

Krikodiler är som tur var inte så vanliga i vår natur. Bra att de hålls under kontroll och uppsikt. Tacksam för det, så jag törs bada i våra sjöar. :-)

Mona

Den ser lurig ut tycker jag. Lustigt att vi har samma motiv. Min krokodil hittade jag i Dalsland.