Kulturkalas/Brolle


Det har ju som bekant varit Kulturkalas i Göteborg. Tyvärr kraschade min dator i samband med detta och jag har inte kunnat blogga på länge och jag väntar fortfarande på att få tillbaks min hårddisk som jag lämnat in för att "räddas".
Nåväl, ny dator är inköpt och nu kan jag blogga igen och dessa bilder låg i kameran.
Brolle uppträdde en av kvällarna och jag och mina döttrar var där och rockade, naturligtvis var det jätte kul att se tjejernas kusin i Brolles band. Han har turnerat hela sommaren med honom och han är sjukt duktig på gitarr.
 
Kusin Erik Lund.
 
Rock¨n roll
Erik
Brolle
 
 
 
 
#brolle
Anonym

Erik va grym, så jävla bra röst han har
Du vet inte om han har nån facebook och vad i sånafall?
Kram

Nina

Jag var på Brolle o Mariestad i fredags!
Tyckte Erik va grym!
Har lite desperat kikat runt om han finns på Facebook eller liknande, men detta verkar vara det närmsta jag kan komma ;)