Bloggfunderingar

Jag hinner/orkar inte in och kommentera hos er "goa" bloggvänner som tidigare. Min energi och kraft räcker inte riktigt till. Jag vill att ni ska veta att jag blir oerhört glad över alla vänliga ord jag får på bloggen.
Ni som läst vet att jag varit utmattad osv. Nu är jag inne i en intensiv period både privat och med rehab. så min kropp börjar säga ifrån. Höstens olika aktiviteter och måsten har varit stressande. Måste vila mer och göra avslappnande saker. Inte lätt när livet och verkligheten alltid pockar på. Igår var jag iallafall ute och fotade och i kväll blir det bio, Luftslottet som sprängdes. Ska ladda inför veckan med en middagsvila också.

Anna ..tassar in

Mmmm du man måste lyssna på kroppen så är det..men du vet vi finns kvar och kommer att hjälpa dig..s är det bara..

Bildgatan-Avsändare Margareta

Jag förstår dig precis, har haft det likadant under en längre period. Inte det hör med rehab men tröttheten och orken som inte funnits.



Jag var också på väg ner för något år sedanoch märker fortfarande av det vid olika perioder, så jag hoppas verkligen att du får vila och ta igen dig.



Ha en skön december, utan stress. Det som inte hinns det hinns inte.

Kerstin

Du gör helt rätt som tar och vilar ifrån kommenterandet. Jag har haft lite kort om tid för att svara på kommentarer själv och jag lyckas alltid få dåligt samvete för det. Men man måste lyssna till sig själv och sin kropp först och främst.

Må så gott och ta det lugnt.

Cecilia

Ta det nu riktigt lugnt o stressa inte för mycket. Kom ihåg att det flesta "måsten" är sådant som vi skapar själva.

Marie Carpe Diem

Bra att du lyssnar på kroppens signaler och tar ett break. Jag känner själv just nu att jag inte har samma tid för komentarer och att surfa runt. Julpyssel och stök tar all tid. Kram på dig. PS! Hoppas filmen var bra. Jag och maken ska se den på torsdag. DS!