f

vakre bilder av hagens dronning . jeg håper vi får flere her til våren.HA en god helg F

Gunsside - Norway

Åh, vakre fargerike roser, vi trenger litt farger på denne tiden :)

Sommertid

Nyperoser har også sin sjarm.

God helg :)

randi

Farger trenger vi nå - dette var utrolig vakkert! God helg!

Spiderdama

De er vakre! Jeg liker det første bilde best, skikkelig flott:-)

Ønsker deg en god helg!

qehenne

Nydelige roser! De er så flotte rett før de blomstrer for fullt synes jeg.

Ha en god uke!

wiper

Underbara bilder. Jag längtar till våren. Du får fram så fantastiska färger i dina bilder. Den sista bilden är min favorit. Jag känner mig som en vissen blomma men bakom en kommer alltid upp nya fina livskraftiga individer. Livet går vidare.............



Ha en fin dag

kram

Maria

Underbara bilder! Nu längtar man efter sol, värme och den underbara våren.

Trevlig helg!

Mona

Nej, du är inte tråkig! Underbara bilder. Och en humla har du fått med också!

Viola

Bilder på rosor kan aldrig bli tråkigt, rosknopparna

blir min favorit. Vilka självlysande färger du har i dina bilder.

Ha en trevlig helg.

Kram Viola

Bjørg Nina

Heisann!

En elev sa til meg i dag: Jeg synes ikke noe om roser. Hvorfor det spurte jeg. De er så "oppbrukt", var svaret!

Oppbrukt eller ikke, jeg kan ikke få ok av dem!

G0´hælj!

Petunia

Nydelige bilder! Roser er en klassiker og på R er den en selvfølge!

Henny

Med sådanne billeder kan et indlæg aldrig blive kedeligt. Hvor jeg glæder mig til den tid, hvor roserne blomstrer igen!

Prunella

Roser: vakkert! Rosa roser: vakrest! :-) Aldri kjedelig.

TorAa

Jeg er bare helt fascinert av dine utsøkte bilder.

Det er premieklasse for alle som en en.



Ha noen fine ö-dager